Ob prenovi spletne strani pomislite tudi na prenovo svojega spletnega nastopa

Spodaj je prikazan primer zakaj prenova spletne strani pomaga izboljšati prodajo.

Na tej strani se je že veliko pisalo o prenovi spletne strani, med njimi naj izpostavim Razmišljanje, če imamo slab obisk spletne strani ter Prenova spletne strani – kompleten zapis za tiste, ki jih zanima prenova spletne strani.

Prenova spletne strani je lahko ključnega pomena za podjetje. Kot tudi ali bo investicija v prenovo izboljšala poslovanje ali ne.

Prenova spletne strani, hkrati s prenovo pristopa spletnega nastopa

Pogosto lastniki spletnih strani ob prenovi svojih internetnih strani, razmišljajo o prenovi strani zgolj iz vidika dizajnerskega izgleda spletne strani, ponekod je cilj prenavljanja spletne strani tudi izboljšanje uporabniške izkušnje (npr. poenostavitev navigacije po spletni strani) in tehnična izboljšava spletne strani (npr. hitrejše nalaganje spletne strani, priprava spletne strani na prikaz na mobilnih napravah, itd…)

Večkrat pa lastniki ob prenavljanju svojih strani pozabijo, da v kolikor prodaja preko spletne strani, že pred prenovo ni dosegala zadovoljivih rezultatov, žal samo s prenovo dizajna, uporabniške izkušnje in pohitritve spletne strani, najbrž spet ne bo kaj večje prodaje.

Za izboljšanje rezultatov prodaje preko spletne strani je namreč zraven prenove spletne strani, potrebno ponovno preveriti in prevetriti prodajni model oz. prodajni pristop spletne strani.

Ob poplavi vedno večjega števila novo nastajajočih spletnih strani, je še tako lepo in uporabniško všečna spletna stran, žal nič drugega, kot leo (in pogosto tudi draga) vizitka. Ki pa se, ker spletne strani, nastajajo vedno znova, zelo hitro porazgubi v množici drugih.

Največkrat se ob prenovi spletne strani zato priporoča tudi prenova spletnega nastopa iz pasivne postavitve spletne strani (vizika), v aktivno gradnjo spletne publike.

Kako prenoviti svoj spletni nastop iz pasivne, krasne (a verjetno tudi drage, spletne vizitke) v aktiven spletni nastop, ki prinaša nove obiskovalce na spletno stran?

Po tem, ko je naša prenovljena spletna stran, postavljena, dizajnirana na novo, priporočamo, da svoji spletni zgodbi zagotovite konstantno dodajanje zanimivih in uporabnih, vedno svežih in novih idej. Le te lahko na svoji spletni strani podajate v različnih oblikah:

  • v obliki blog zapisov (ki naj bodo SEO optimizirani, z namenom, da jih bo iskalnik Google bolje razumel in hkrati uvrščal višje v svojem iskalniku)
  • v obliki video vsebin na YouTubu (ki ga povežete s svojo spletno stranjo)
  • v obliki slik
  • v obliki objav na socialnih omrežjih (ki so povezane z vašo internetno stranjo)

Prenova spletne strani pomaga izboljšati prodajo

Primer iz prakse: Mobidom – najem avtodomov

Prenova spletne strani pomaga izboljšati prodajoZakaj se odločiti za prenovo spletne strani?

Pri podjetju Mobidom, kjer ponujajo najem avtodomov, so imeli pred prenovo spletne strani že štiri leta lepo oblikovano ter funkcionalno spletno stran.

Oktobra leta 2014 so me kontaktirali za prenovo, predvsem zato, ker njihov sistem za urejanje spletne strani ni ponujal enostavnega pisanja novih objav. Nove objave pa so želeli kreirati za izboljšanje poslovanje. Pri prenovi sem upoštevala dotedanje povezave in jih v komponirala v novo spletno obliko. Po objavljeni spletni strani novembra 2014, so se v roku treh mesecev pokazali dobri rezultati.

Kaj je bilo narejeno oziroma
5 brezplačnih nasvetov, kako povečati prodajo s spletno stranjo

1. Primerna oblika spletne strani

Dizajn spletne strani sem barvno uskladila z njihovo blagovno znamko. Pri oblikovanju sem uporabila veliko fotografskega materiala, zaradi tržne niše podjetja – potovanja z avtodomom. S pomočjo slikovnega materiala je lažje prepričati bodoče popotnike, da najamejo avtodom za prihodnji dopust.

2. Spletna stran, ki se odlično uporablja tudi na mobilnih napravah

Ker vedno več ljudi uporablja naprave z manjšim zaslonom, da si ogleda spletne strani, sem pri prenovi uporabila odzivno obliko spletne strani. Prednost takega oblikovanja je vidna na telefonih in tablicah. Ob obisku spletne strani uporabniku ni potrebno povečevati ekrana na telefonu, saj je besedilo kljub temu dobro vidno. Optimizacija spletne strani za mobilne naprave je pomembna tudi iz vidika tega kako optimizirati spletno stran kot celoto. Več o tem si lahko preberete v prispevku z naslovom Optimizacija spletnih strani za Googlove TOP pozicije.

3. Postavitev kontaktnih podatkov na vidno mesto

Podobno kot je bilo na stari spletni strani, sem na vidno mesto postavila kontaktne podatke: telefon, elektronski naslov ter naslov, kjer se odvija prevzem avtodoma. Poleg teh dveh standardov za boljšo spletno prodajo, sem na vidno mesto dodala še gumb za klic k akciji Last minute.

4. Dobra vsebina, ki pritegne uporabnika, da vas najde na spletnem iskalniku.

Temelj za povečanje prodaje, pa so bile nove objave s ključnimi besedami. Če se spomnimo iz začetka zgodbe, možnost za dodajanje nove vsebine, je to bil tudi povod za prenovo spletne strani. Rezultat je bil, da so že v zimskem času, ko ni še sezona za najem avtodomov, pridobivali povpraševanja za najem avtodoma. Kako se je to zgodilo? Njihova administratorka spletne strani je napisala odlično objavo za določeno ključno besedo (smučanje z avtodomom), ki je pripomogla k povečanju prodaje.

5. Mnenja uporabnikov

Da bi zgradili zaupanje pri bodočih kupcih, pa so na spletni strani objavljena mnenja popotnikov, ki so z najetim avtodomom imeli nepozabne počitnice.

Če rabite prenovo spletne strani, me lahko kontaktirate.

Oznake besedila: Prenova spletne strani pomaga izboljšati prodajo