Spodaj je predstavljen nasvet o tem kako prodajati čez spletni marketing.
Slike pritegnejo, besede prodajajo. V tisoč in eni debati se več ali manj prepiramo o tem ali bi bilo potrebno neko spletno stran bolje opremiti s slikami in ali je besedila enostavno preveč. Češ, da ljudje tako ali tako nimajo časa brati in da so boljše spletne strani tiste, ki vsebujejo več slik.
Kaj drži?
Glejte še: Spletni marketing – konkretni primeri vsebinskega spletnega nastopa
Kako prodajati čez spletni marketing?
Vse je stvar namena. In, ker se v članku sprašujemo (in odgovarjamo) ali besede prodajajo, odgovarjamo z da.
Če je vaša spletna stran namenjena prodaji (in dobro poglejte prodajno orientirane spletne strani). Te vsebujejo kopico (zapisanih) argumentov. Sicer se da lepo argumentirati z grafi, ikonicami, in podobnim, a, če boste ostali samo na slikah, bodo ljudje enostavno spraševali takrat, ko bodo za to dobili priložnost. Se pravi, ko bodo z vami stopili v stik.
Če se odločite za to pot (ki, mimogrede, sploh ni napačna) pač upoštevajte, da bodo vašo stran sicer mnogi radi videli in si jo tudi ogledali, a dobro bi bilo, da imate v mislih to, da spletno stran naredite tako, da bo te gledalce v čim večji meri pretvarjala v ljudi, ki pokličejo in nato sprašujejo. Recimo: “za več informacij pokličite”, in podobno…
Če bi v članku spraševal ali besede in zelo opisljive spletne strani pritegujejo, bi rekel ne. Ni šans. Še novice in najbolj obiskane medije “preletimo” in pogledamo kje so tisti zanimi naslovi (in slike), ki nas pritegnejo. In gremo od tam naprej.
Priporočamo še naš prispevek: Prenova spletne strani pomaga izboljšati prodajo
Prodaja preko interneta se zgodi zaradi besed
.
Kupci (stranke), ljudje, ki se zanimajo za nakup ali kakorkoli drugače “firbci” smo radovedni. Prvič, zaradi naše narave, drugič pa zato, ker bomo, če že nekaj kupujemo, zato morali odšteti svoj denar.
In ne samo v teh časih, ampak na splošno, denarja “praviloma” ne dajemo brez, da nam ne bi bilo jasno kaj zanj dobimo.
Drugače je z “drobižem”. Odtod tudi izplen spletnih trgovin, kjer povprečno naročilo spletne trgovine katere prodaja sloni na bolj slikah, kot na besednih argumentih, dosega bistveno nižjo neto vrednost, kot tam, kjer zadaj stojijo argumenti.
Bi vi kupili Mercedesa, super xxl klase, na podlagi ene same slike? Bi vi kliknili na košarico kupi zdaj, četudi bi videli 20 slik tega oh in sploh Mercedesa, a vendar brez argumentov? Samo na ceno 42.000€?
Ne bi. Ker bi vas zanimalo kdo prodaja, zakaj prodaja, ali gre za rabljeno zadevo ali novo, koliko so jih že prodali, kdo so kupci, zakaj ima produkt takšno ceno kot jo ima, kaj pravijo dosedanji kupci, kako je z garancijo, kako je z dobavo, kako je s prepisom in dokumentacijo. In še in še.
Priporočamo še: SEO optimizacija internetnih strani za TOP Googlove pozicije
Seveda bi vse zgornje odgovore in argumente lahko podali tudi “v sliki”, recimo v obliki 5 zvezdic za zaupanja vrednega trgovca, s številko dosedaj prodanih modelov, z objavo intervjujev z dosedanjimi kupci in podobno. Ta del pa je že pisna argumentacija.
V veliki večini primerov ne bi kupili na podlagi slik. Tak nakup dragega Mercedesa bi se zgodil čez najprej telefonski kontakt, potem videnje in testiranje produkta v živo, videnje in “testiranje” prodajalca v živo in tako naprej.
Teden dni nazaj me je znanec prosil, da preverim zanj spletnega trgovca, ker kupuje traktor. Trgovec prihaja iz Nemčije, traktor pa ima ceno okrog 32.000€. Kljub priznani spletni strani, ki se ukvarja s prodajo traktorjev (ter točo objavljenih podatkov o vsem kar je sploh mogoče in nemogoče o traktorju in prodajalcu zapisati), je moj znanec, želel, da prodajalca pokličem in, če ne drugo, vprašam ali je objavljena cena zadnja:).
V zvezi s tem smo pisali tudi v prispevku
Oznake besedila: kako prodajati čez spletni marketing Uspešna spletna prodaja preko spletne trgovine
Povezave: