Svetovanje na področju prodaje ameriškega slamnika preko interneta

Ameriški slamnik (Purple coneflower, echineacea purpurea) je v prvi vrsti rastlina in zato ni čudno, da Google na iskalno frazo ameriški slamnik, najprej, na prvo stran, vrže rezultate, ki prikažejo in opisujejo to čudovito in zdravilno rastlinico.

svetovanje prodaja ameriški slamnikPoslovni partner, ki ga je zanimala prodaja prehranskega dopolnila z ameriškim slamnikom, seveda ne prodaja rož. Zato je bilo potrebno najprej pregledati trg zanimanja za raznovrstne produkte na temo ameriškega slamnika.

btw: na zelo podobno vižo je spisan tudi prispevek z naslovom Spletne storitve za trženje prehranskih dodatkov.

Ameriški slamnik je lahko tinktura (eterično olje), ameriški slamnik je mogoče dobiti v obliki kapsul (proti prehladu). Navsezadnje je ameriški slamnik čisto mogoče prodajati tudi kot zelišče oz. posušeno rastlino v zdravilne in dekorativne namene.

Partnerju je na področju prodaje ameriškega slamnika v obliki kapsul, bilo povedano in natančno razloženo, da bo boj za prve Googlove pozicije na iskalno frazo ameriški slamnik (1900 mesečnih iskanj, slo trg), oster in po vsej verjetnosti dolgotrajen, razlog za slednje pa je že zapisan višje.

Najboljše pozicije na Google na to iskano frazo pač v tem momentu zajema wikipedia in pač strani, ki jim Google najbolj zaupa.

Da bi se lahko poslovni partner s svojo spletno stranjo približal tem pozicijam (po naravni poti), brez plačljivih kampanj, se je moralo zgoditi naslednje:

postaviti in graditi je bilo treba začeti spletno stran za prodajo ameriškega slamnika, katere razvoj pa bo predvsem usmerjen v pridobivanje in rast avtoritativnosti spletne strani kot celote. V SEO jeziku to pomeni, da je treba spletno stran zastaviti tako, da raste avtoriteta domene (domain authority).

Nato je bilo treba zastaviti koncept dobre konverzije obiskovalcev v kupce (ali vsaj sledilce novih vsebin na spletni strani).

Temu je bilo potrebno dodati nenehen razvoj in kontrolo na kakovostjo dodajanih vsebin iz naslova koristnih in predvsem uporabnih informacij v zvezi z ameriškim slamnikom.

Na koncu koncev pa je produkt (kapsule ameriškega slamnika) bilo potrebno povezati z logistiko (odpošiljanjem naročenih kapsul), obračunom provizij, skladnostjo z veljavno zakonodajo ter ustvarjanjem nenehne dodane vrednosti spletni strani.

V tem trenutku se ameriški slamnik poslovnega partnerja že nahaja na prvi strani Googla – a, ker so aktivnosti v teku šele 3 mesece, je pozicija trenutno 10. Pot do prvih treh pa nas čaka v naslednjih treh mesecih.