Spletne storitve za trženje prehranskih dodatkov za hujšanje

V tem zapisu na našem blogu, v nadaljevanju, tokrat predstavljamo primer spletne storitve za trženje prehranskih dodatkov za hujšanje.

Poslovni partner, spletna stran Omega3.si, je želela v svoj repertoar ponudbe prehranskih dopolnil, v trženje dodati tudi produkt Garcinia Cambogia, ki je prvenstveno prehransko dopolnilo, v obliki kapsul, namenjeno predvsem za hujšanje in izgubo kalorij.

Ker je konkurenca na področju prodaje prehranskih dopolnil, med spletnimi stranmi, izjemno huda in, ker je poslovni model spletne strani Omega3.si, nekoliko drugačen od klasične spletne trgovine (gre namreč za affiliate partnersko spletno trgovine), je storitev trženja prehranskega dopolnila za hujšanje (konkretno kapsule Garcinia Cambogia), bilo potrebno, zastaviti nekoliko drugače.

Spletna storitev za trženje točno določenega produkta, v že obstoječo spletno trgovino, zajema naslednje korake:

  • analiza trga povpraševanj po posameznem produktu
  • analiza konkurence spletnih ponudnikov za posamezni produkt
  • analiza priložnosti
  • analiza nevarnosti

Analiza trga povpraševanj po posameznem produktu

Spletne storitve za trženje prehranskih dodatkov za hujšanjeV primeru Garcinie Cambogie, je bilo potrebno najprej sploh na spletu preveriti koliko je kaj povpraševanj in zanimanja za Garcinio Cambogio in kdo so uporabniki tega prehranskega dopolnila.

Hitra analiza pove, da je za prehransko dopolnilo Garcinia Cambogia v Sloveniji (gre za trženjsko storitev na domačem trgu) na mesečni ravni cca. 1900 iskalcev.

Pri čemer, hiter sprehod med tistimi, ki se zanimajo za tovrstno prehransko dopolnilo, tudi pove, da gre za osebe, ki jih zanima pretežno hujšanje in izguba kalorij.

V kolikor spletna trgovina že vključuje prehranska dopolnila za hujšanje, je Garcinia Cambogia, samo logičen dodatek in nov produkt v takšni trgovini.

Dodatni viri v pomoč:

Which products to sell online – 1
How to find a product to sell online – 2
11 high margin products to sell online – 3

Analiza konkurence za spletni produkt

Pri pregledu konkurence je treba biti pozoren na dve reči.

Prva je ta, da se pregleda konkurenčnost samega produkta, ki se ga ima namen tržiti. Druga pa ta, da se pregleda konkurenčnost tistega, ki izvaja spletni nastop in trženje točno določenega produkta.

Ker je internet globalen in, ker kupec lahko kupi Garcinio tudi drugod, ne samo v Sloveniji, je v primeru prehranskega dopolnila Garcinia Cambogia, konkurence na svetovnem trgu, ogromno (1, 2, 3,…)

Obenem je treba pri analizi konkurence upoštevati tudi mnenje splošne spletne javnosti in medijev. Ta je za prehransko dopolnilo Garcinia dokaj negativno (1, 2, 3, 4,…)

Spletne storitve analize priložnosti trženja prehranskega dopolnila za hujšanje

Analiza priložnosti za trženje prehranskega dopolnila, vključuje pregled metod in taktik, ki jih za svoj nastop uporablja konkurenca, na točno določenem trgu (v tem primeru v Sloveniji). Mnogo spletnih strani, ki trži Garcinio Cambogio, nima bloga z zapisi in raziskavami in informacijami o Garcinii Cambogii (priložnost).

Mnogo spletnih strani povsem samostojno prodaja Garcinio – ni follow up produkta, ki bi se ga tudi splačalo tržiti zraven Garcinie.

Itd….

Analiza nevarnosti

Kot glavna nevarnost pri trženju tovrstnega produkta je splošno, odklonilno medijsko in javno mnenje o Garcinii Cambogii in njenih učinkih, hkrati pa tudi nedorečena zakonodaja na področju prodaje prehranskih dopolnil v Sloveniji.

Kljub vsemu smo prišli do zaključka, da je Garcinia Cambogia, kot prehransko dopolnilo, izjemno tržno zanimiv produkt, predvsem za spletne trgovine, ki se ukvarjajo s prodajo prehranskih dopolnil, za affiliate spletne trgovine ter predvsem tiste spletne strani, ki ponujajo izdelke za izgubo teže in kalorij.