Če lahko iz naše začetne, prve strani, opazite, da poslovno svetujemo in pomagamo najrazličnejšim podjetjem, od društev do srednjih in velikih podjetij, ki se ukvarjajo s trženjem tako storitev, kot tudi produktov, na obeh (btc in btb) trgih v Sloveniji in tudi v tujini, vam danes, v našem blog zapisu, spodaj prikazujemo primer svetovanja za vsebinski spletni nastop za podjetje, ki deluje na področju svetovanja notranje opreme, pri čemer gre v tem primeru konkretno za prodajo vgradnih omar po meri.
Že na prvi strani (povezava zgoraj) je temeljito opisano kaj točno je vključevalo poslovno svetovanje na področju prodaje vgradnih omar za spletno stran vgradneomare.eu, tukaj pa nekaj več besed namenjamo temu, da objasnimo pristop pri pripravi vsebinske strategije za omenjeno spletno stran.
Kdor se odpravi na spletno stran za vgradne omare (na drugi povezavi), lahko vidi, da temelj spletnega nastopa te spletne strani, predstavljajo vsebine. Te so ustvarjanje redno, na tedenski oz. dvotedenski bazi (začetek je predvideval in tudi vključeval še agresivnejši pristop), osnova celotnega spletnega nastopa pa so članki, na spletni strani, ki so napisani po SEO pravilih.
SEO pisanje člankov je temeljito predstavljeno v nasvetih za začetnike pri opitmizaciji spletnih strani, na tej povezavi, sicer pa je pri pripravi strategije vsebinskega spletnega nastopa, predvsem pomembno, da se prehodno opravi temeljita raziskava ključnih besed, ki jih uporabljajo spletni uporabniki pri tem, ko se zanimajo za vgradne omare.
Spletni iskalci, ki se zanimajo za vgradne omare (velja pa enako za vse ostale produkte), v bistvu spadajo v eno izmed naslednjih skupin:
- lahko se samo informirajo (za te strategija priprave spletnih vsebin predvideva pripravi informativnih člankov, katerih cilj je povečevanje baze prejemnikov e novic spletne strani). Ti uporabniki v Google vtipkajo npr. vprašanja kot so: Kaj moramo vedeti pred nakupom vgradne omare?, ipd…
- lahko so kupci (za te strategija predvideva npr. raziskavo nakupnih ključnih besed ter pripravi seo ustreznih besedil za Google, glede na te besede (tukaj je obvezno v pripravo strategije vključen tudi follow up proces: kdo bo odgovarjal strankam, kdo se bo z njimi pogovarjal, kdaj, na kakšne načine, kaj je naslednji korak pogovora, itd…)
- lahko so konkurenca (za te dobra spletna strategija predvidi zakrivanje sledi ustvarjanja pomembnih povratnih povezav (z namenom, da enakih ne pridobi konkurenca), udejstvovanje na spletnih mestih, kjer je prisotna konkurenca in drugo.
Ob tem zapisu, priporočamo še: Izdelava spletne strani za prodajo otroških sob po naročilu