Svetovanje na področju prodaje jogijev

V okviru različnih svetovanj, ki jih opravljamo za naše poslovne partnerje, od katerih kar nekaj primerov, tudi redno objavljamo na naši strani z blog zapisi, je nedavno nazaj bilo iz naše strani opravljeno tudi svetovanje na področju prodaje jogijev.

Po že našem, “utečenem” sistemu svetovanja, smo bili naprošeni za pomoč pri svetovanju in razvoju predvsem spletne prodaje (se pravi, pridobivanju spletnih povpraševanj in zanimanj za različne vrste jogijev, ležišč, ipd…), medtem, ko poslovni partner sam razvija ostale prodajne kanale (direktna prodaja, prodaja preko fizičnega salona v trgovini, ipd…)

Svetovanje na področju prodaje jogijev

Ker pa danes tako, da morajo biti posamezni prodajni kanali med seboj zelo dobro harmonizirani in sinhornizirani, že iz vidika istočasnega objavljanja aktualnih akcij preko posameznih kanalov in marketinških orodij, je seveda naše svetovanje, najprej šlo v izdelavo osnovnega “informacijskega centra”, ki nadzira in spremlja aktivnosti in rezultate prodaje jogijev po posameznih prodajnih kanalih in preko najrazličnejših prodajnih orodij.

Pri slednjem je treba povedati, da je izgradnja centralne baze, informacijskega sistema, načrtovala vključitev vseh marketinških aktivnosti, v navezi s CRM-jem in povezavo s prodajnimi aktivnostmi, oboje skupaj pa je povezano s tehnološkim procesom proizvodnje vzmetnic (ki jih ponudnik ponuja izdelane po naročilu), obenem pa distribuira preko najrazličnejših prodajnih in marketinških kanalov.

Obenem sistem zajema btb komunikacijo s prodajno mrežo drugih zastopnikov po Sloveniji, crm salesforce za zajem strank in povezavo s tehnološkim procesom ter tudi btc spremljanje aktivnosti na spletu (na socialnih omrežjih, blogih, spletni strani, spletni trgovini, ipd…). V celoten sistem spletnega nastopa je kot vodilno marketinško orodje zastavljena kakovostna izgradnja elektronske baze potencialnih kupcev, ki je upravljana in integrirana v celoten poslovni model preko mailchimp email programa.

Ob razumevanju sodobnih internetnih poti so sinhronizirano s spletnim nastopom izdelani in zastavljeni tudi fizični kanali prodaje in marketinga (oprema v fizičnih salonih z jogiji in vzmetnicami, katalogi, promocijski material,…) ter tudi vzpostavljeno redno, mesečno šolanje in nagrajevanje zaposlenih pri prodajnih dosežkih.

Slednje vključuje tudi posebno stimulativno lestvico za najboljše prodajalce.