podnaslovi

Podnaslovi, kot nujen del učinkovitega pisanja besedil

Ko želite zadržati pozornost bralca, so podnaslovi neskončno vsestranski in jih uporabljate jih lahko skoraj v vsem, kar napišete..

So tako zavajajoče preprosti, da jih morda ne izkoriščate v celoti.

Oglejmo si, kako lahko iz skromnega in podcenjenega podnaslova potegnete več …

podnaslovi

Kaj je podnaslov?

Zaradi podnaslovov je vaše delo bolj berljivo. Tržniki neposrednega odziva (tisti, ki do centa natančno merijo, katere tehnike prodajajo izdelke in katere ne) radi rečejo: “Več ko poveš, več prodaš.”

Na več vprašanj, na katera lahko bralcem odgovorite v svojem pripovedovanju zgodb, in več časa kot si vzamete, da ustvarite čudovito sliko koristi, ki jih uživajo vaše stranke, lažje boste potencialnim kupcem omogočili, da spoznajo, da ne morejo živeti brez vaših digitalnih izdelkov.

To ne velja le za prodajno besedilo. Bralci blogov in glasil si želijo vsebin, ki so vredne časa, ki si ga vzamejo za branje. Toda kopičenje gore besed pred bralci ne deluje najbolje. 

Zato profesionalni pisci pred visok kup besed postavijo vrsto korakov. Poslovni blog razdelijo na obvladljive dele, ki jih ločijo mini naslovi ali podnaslovi. Vsak od vaših podnaslovov je stopnica navzgor po stopnišču.

Vsakič, ko vaš bralec pride do drugega podnaslova, pomisli: “No, pa bom prebral do naslednjega malega naslova tam.” Nato prebere še eno poglavje in še eno.

Podnaslovi razčlenijo vašo tržno zgodbo na majhne okusne koščke krompirjevega čipsa. In vsi vemo, kako težko se je ustaviti samo pri enem krompirjevem čipsu.

Eden od trikov pri pisanju besedil je, da podnaslove uporabite kot “drugo pot” skozi besedilo. Podnaslove preberite, ne da bi si ogledali preostalo vsebino.

Ali:

  • podajajo glavne poudarke vaše edinstvene zgodbe?
  • namigujejo na nepremagljiva dejstva, ki jih mora bralec nujno vedeti?
  • Vzbudijo radovednost glede tega, kar imate povedati?

Če boste podnaslovom posvetili malo več časa, boste ustvarili bolj privlačno, uporabno in “lepljivo” vsebino.

https://www.youtube.com/watch?v=5z5Z3uTE2uQ