Spodaj je napisano več o tem kako poslovati kot malo podjetje.
Vodenje uspešnega malega podjetja je lahko boj. Velika podjetja imajo luksuz, da si lahko privoščijo boljše lokacije, večjo selekcijo pri storitvah, ki jo potrebujejo in pa na koncu koncev, tudi nižje cene za svoje produkte in storitve.
Zakaj torej vseeno stranke prihajajo nazaj k majhnim podjetjem? V večini primerov je odgovor na to v servisu, storitvi oz. v odnosu do strank.
Kako poslovati kot malo podjetje?
Za majhna podjetja je značilno, da so poznana po tem, da tretirajo svoje stranke, kot kralje. Hkrati pa se vsaki strani tudi bistveno bolj osebno in individualno posvetijo. Velika podjetja pogosto tega niso zmožna. Zato je še posebej pomembno, če ste majhno podjetje, da se osredotočite na customer service oz. vsesplošni dvig kakovosti storitev, ki jih ponujate.
Prednosti, ki jih lahko v primerjavi z velikimi podjetji, izkoristijo majhna, izhajajo iz najrazličnejših plati. Prva je nedvomno ta, da majhna podjetja lažje in hitreje implementirajo tehnologijo v svoj delovni proces. Danes je tehnologija, še posebej računalniško, tehnološko, internetna razvita tako daleč, da jo je mogoče enako hitro implementirati tako za majhna kot velika podjetja – a pri velikih to traja zaradi tega, ker pač v proces implementacije vpletenih več deležnikov. Pri majhnih podjetjih je pogosto za uvedbo npr. CRM sistema za vodenje strank, dovolj le ena oseba. Obenem pa je tehnologija danes tako dostopna različnim slojem podjentiških entitet, da si jo lahko privoščijo tako veliki, kot majhni.
Uvedba POS-ov.
POSi ne povečujejo samo prodaje, ampak tudi prispevajo, da se stranke počutijo dobro poskrbljeno. POS sistemi omogočajo vrhunsko upravljanje zalog, ponudbe, promocije in cen. Poslovite se od slučajne prodaje strankam izdelkov, ki jih imate na zalogi obenem pa se s POS terminali zelo hitro poveča tudi prodaja storitev, ko mala podjetja namestijo POS programsko opremo.
Zelo dober način za mala podjetja je tudi, da lahko kot majhen podjetnik vedno prosite za osebno povratno informacijo. Večina podjetij ne ve, kje in kam naj osredotoči svoja prizadevanja za izboljšanje samega poslovanja. Povratne informacije od kupcev so najboljši način, da podjetje izve, katere spremembe bi lahko bile najbolj produktivne.
Še več, stranke, ki jih boste naprosili za njihovo osebno izkušnjo, se bodo počutile upoštevano in varno. Bodite prepričani, da takšna stranka dober glas odnese v sosednjo vas. Prav pa je, da za osebno povratno informacijo, prosite na oseben način, iz oči v oči ali prek osebne e-pošte. Saj boste s tem dali občutek personalizacije in dejanske vrednosti takšne informacije. Če za feedbackom povprašuje robot, kakor se dogaja to pri velikih podjetjih, je to enako nič, oz. meče prej slabo, kot dobro luč, na podjetje.
Spomnite se samo avtomatskih odzivnih tajnic, kjer morate, preden sploh s komerkoli v živo spregovorite, najprej najmanj štirikrat stisniti še telefonsko številčnico, da pridete do pravega oddelka, nato pa ste šele 13. v čakalni vrsti.
Ostale poslovne nasvete bomo z vami delili v kratkem.
Če vas zanima še več o tem kako poslovati kot malo podjetje, pa se nam lahko tudi oglasite ali si ogledate našo predstavitev, prav tako malega podjetja, na prvi strani.