Na splošno o spletni strani II4

Naša spletna stran je sestavljena v glavnem iz osnovnih elementov, ki jih trenutno mora imeti vsaka spletna stran v Sloveniji.

To pomeni, da so se najprej na njej znašle vse “sestavine”, ki bi jin v Sloveniji, naj imela vsaka spletna stran – to pa so obvestilo o piškotkih, stran, ki govori o tem kdo smo, socialne povezave na družbena omrežja in seveda blog.

Blog je namenjen temu, da spletna stran ostane ažurirana in sveža s svojimi vsebinami, sicer pa lahko na blogu ponavadi na vseh spletnih straneh najdemo različne reči.

V večini primerov podjetja preko bloga obveščajo svoje obiskovalce o novostih v svojem podjetju (npr. o novih produktih ali npr. o novih proizvodnih linijah ali novih trgovskih salonih in prodajnih mestih). Nato v blogih podjetja pogosto informirajo svoje kupce tudi o prednostih in rešitvah, ki jih prinašajo njihovi produkti, potem opisujejo primere rešitev, ki jih prinašajo njihovi produkti, nekateri pa gredo celo tako daleč, da preko vsebin na blogu, gradijo  svojo spletno skupnost in tudi spletni medij.

Namen bloga je v tem primeru pridobivanje svežih obiskovalcev na njihovo spletno stran – kar dosegajo z vedno novimi vsebinami, ki targetirajo na vedno nove ključne besedne zveze.

prenos

Bloganje tako pomaga podjetjem, ki se pojavljajo na spletu, da pridobijo vedno več kupcev in spletnega obiska. Če je npr. preko vsebin omogočeno komentiranje, bodo spletni obiskovalci začeli oddajati svoja vprašanja in komentarje glede vsebin, ki so na spletni strani napisane. Na ta način nastaja spletna skupnost in, če so vsebine pisane dobro in o točno določeni tematiki, se bo na spletni strani začela kreirati skupnost, ki jih določene vsebine tudi zanimajo.

Po drugi strani se spletna skupnost za določeno spletno stran gradi tudi preko socialnih oziroma tako imenovanih družbenih omrežij. Podjetje, ki ima spletno stran je preko facebooka ali googla plusa, povezano npr. s svojim socialnim profilom in nato zainteresirani publiki oddaja vsebine preko teh omrežij. Publika pa komentira in razglablja o vsebinah kar direktno preko teh omrežij.

Ta način je od bloganja v bistvu celo bolj popularen, saj ima praktično vsak uporabnik družbenega omrežja, že danes svoj družbeni profil in svojo mrežo znancev in prijateljev. Ta lahko nato vsebine deli z njimi in s tem se hitreje veča krog tistih, ki bi jih lahko dosegle vsebine, ki jih objavlja neko podjetje.