Zakaj ima Google težave s podporci?

Tisti, ki delamo v spletnem marketingu, med drugim tudi na spletni optimizaciji in gradnji podpornih blogov, ki na žalost in resnici na ljubo res ne služijo ničemer pametnemu razen, da na njih ustvarjamo vsebine, na katere potem vežemo kontekstualen linke na naše glavne spletne strani, vam bodo povedali, da je gradnja povratnih povezav s pomočjo podpornih blogov, še vedno ena izmed bolj uveljavljanih praks za dvigovanje pozicije spletne strani.

Kljub temu, da je na tak način še vedno absolutno preveč vnosa neumnih vsebin na splet, je takšna praksa prisotna v bistvu vse od pojava Googla pa do danes in kljub temu, da ogromno ljudi že pove, da so njihovi podorni blogi doživeli deindeksacijo in je to vplivalo na negativne posledice njihovih pozicij njihovih glavnih strani, se gradnja podpornih blogov, danes še vedno nadaljuje.

Če smo v prejšnjem postu več pisali sploh o tem kaj zahteva delo v spletnem marketingu, bomo tukaj nekaj več besed napisali o tem, zakaj ima Google dejansko še vedno težave s tem, da ne loči kaj je podporni blog (oz. šteje njegovo povratno povezavo za relevantno), kaj pa je dejanska spletna stran.

Preden Google pogrunta, da je nek blog dejansko samo podporni in, da sploh ne gre za neko resno in dejansko ustvarjanje vsebin z namenom, ker bi naj šlo za resno spletno stran, se je treba vprašati naslednje.

Ali je vsebina na podpornem blogu napisana ročno ali jo je napisal stroj. Torej prvo kar mora Google razvozlati je, ali je vsebina napisana avtomatsko ali ročno.

Čeprav je danes na trgu milijon programčkov, ki vam vsebino generirajo iz ene obstoječe, je finta v tem, da je vsebina, ki jo zdaj tukaj berete, dejansko napisana ročno.

Se pravi, da zaradi tega ne bi stran smela dobiti kazni ali biti v očeh Googla obravnavana , kot avtomatsko generirana spletna stran. Ker to dejansko ni.

Zakaj ima Google težave s podporci

Druga stvar je v tem, da Google ne sme kar tako udariti po neki vsebini in reči, da ne gre za resno spletno stran zato, ker so preprosto, kljub 15 letom Googla, nekatere vsebine še vedno dejansko very shity.

Google ni nekdo, ki bi zapovedal kako morajo biti pisane vsebine, ampak nekdo, ki zapove kako naj bodo pripravljane vsebine, da bodo v Googlu uvrščene visoko.

Če sem jaz tepec in pripravljam slabo vsebino in je sploh ne znam lepo oblikovati, poleg tega pa sploh ne razumem kaj je pomembno pri tem, da je vsebina dobro pripravljena za splet, Google ne more biti sodnik tega.

Ker potem bi avtomatsko izpadli iz igre vsi, ki se spletnega posla šele začenjajo iti. To pa ni v Googlovem ineteresu . ker je kot zbiratelj informacij in podatkov o vedenju uporabnikov interneta zelo zainteresiran, da na internet spravi vse kar je mogoče.

Od tod tudi njegovi baloni, ki prinašajo internet celo v oddaljene kraje Indije, hkrati pa ambicije, da se internet spravi na Luno.

Nimam sicer pojma koga imajo namen tam analizirati, ampak itak oni že vejo.

Se pravi, če hoče Google ločiti podporni blog in resno stran, mora malo več vedeti o tem kdo je ustvarjalec na neki spletni strani.

Ker pa spletno stran sploh ni nujno, da delamo sami, ampak nekdo, ki smo ga zato najeli, pa ima Google spet težavo, ker si zapomni vedenje in obnašanje spletnega uporabnika čez IP.

Ne pa čez dejansko osebo, ki nekaj ustvarja na internetu.

Toliko tokrat – drugič naprej.