PLAČANO OGLAŠEVANJE V ISKALNEM OMREŽJU

OGLAŠEVANJE V ISKALNEM OMREŽJU

Zakaj je oglaševanje v iskalnem omrežju nepogrešljiva metoda spletnega oglaševanja za pridobitev novih strank?

oglaševanje v iskalnem omrežju

 

Vsi svoje težave in vprašanja velikokrat rešujemo s pomočjo spletnega iskalnika (npr. Googla). Ko iščemo informacije, s pomočjo ključnih besed, po navadi kliknemo na prvi oz. prve 3 rezultate, za katere menimo, da nam bodo najbolj koristili.

In zakaj bi potem morali plačati za oglas, če lahko s pomočjo SEO, pridemo na vrh Googlove strani?

SEO je počasen, a dolgoročen vložek, da za določeno ključno besedo pridemo na vrhu strani. Vanj je vloženo veliko truda in se na dolgi rok obrestuje.
Vendar pa se za hitre rezultate, da se pojavimo na vrhu Googlove strani, moramo poslužiti plačljivega spletnega oglaševanja, oz. nam pri tem pomaga oglaševanje v iskanem omrežju.

3 KLJUČNI RAZLOGI ZA OGLAŠEVANJE V ISKALNEM OMREŽJU

1. Oglaševanje v iskalnem omrežju vas ščiti pred konkurenco, ki lahko oglašuje pod ključnimi besedami za vašo blagovno znamko in vas prehiti na Googlu.
2. Pričakovana je 4x boljša in povečana prodaja s pomočjo oglaševanja v iskalnem omrežju.
3. Oglaševanje v iskalnem omrežju poskrbi, da se oglasi najprej prikažejo na straneh z rezultati iskalnikov (SERP) nad organskimi rezultati.

KAKO VZPOSTAVITI OGLAŠEVANJE V ISKALNEM OMREŽJU?

Oglaševanje vam omogočajo, da predvidite potrebe in želje svojih potencialnih strank, ter jim prikažete oglase, s katerim jih boste prepričali, da obiščejo vašo spletno stran.

Za kakovostne rezultate je pomembna celotna strategija in načrt za oglaševanje v iskalnem omrežju.
Najprej si je treba zastaviti cilj, vprašati, kdaj, kako in koga bi radi ciljali in premisliti, kako najučinkoviteje izkoristiti zmogljivosti ciljanja.

iskanje ključnih besedZa oglaševanje v iskalnem omrežju je temeljna raziskava ključnih besed, ker Google ujema vaše oglase z iskalnimi poizvedbami na podlagi izbranih ključnih besed. Vsak oglas in vsaka oglaševalska skupina, bo na Googlu prikazana na podlagi določenih ključnih besed.

Enako, kot je pomembna raziskava in uporaba ključnih besed, je pomembna tudi vsebina oglasa. Kako oglas napišemo in z njim pritegnemo pozornost potencialne stranke je pomembna pri vseh vrstah spletnega oglaševanja. S pomočjo domišljije sestavite besedne zveze, ki bodo ljudi prepričale, da kliknejo na vaš oglas in obiščejo spletno mesto.

Vi, za vaše podjetje, storitve oz. produkte, uporabljate oglaševanje v iskalnem omrežju?