Kako poteka oblikovanje embalaže? Kratek vodič za bolj privlačno oblikovanje embalaže v 7 korakih!

Grafično oblikovanje oz. dizajn je ključni dejavnik pri embalaži. Kakovostna zasnova embalaže lahko pritegne potencialne kupce in izdelek loči od konkurence. Vizualna prisotnost ne predstavlja le kakovosti izdelka, temveč bi morala nakazovati tudi jasno osebnost – naj bo nenavadna, pristna, resna ali očarljiva. Možnosti za oblikovanje embalaže so neskončne, vendar morajo držati rdečo nit vaše blagovne znamke.

Kako poteka oblikovanje embalaže? Kratek vodič za bolj privlačno oblikovanje embalaže v 7 korakih!

  1. Spoznajte izdelek do potankosti
  2. Raziščite katera je vaša ciljna publika
  3. Poiščite kanal, primeren za prodajo izdelka
  4. Učite se od konkurence
  5. Raziščite in določite hierarhijo oblikovanja paketa
  6. Poiščite navdih zunaj kategorije »oblikovanje embalaže«
  7. Naredite povzetek projekta
  8. Spoznajte izdelek do potankosti

oblikovanje embalaže

1. Spoznajte izdelek do potankosti

Naj se sliši še tako očitno, je eden najpomembnejših vidikov procesa oblikovanja in razvoja embalaže podrobno poznavanje izdelka. Napačna predstava o izdelku ali projektu je kot začetek kuhanja z napačnimi sestavinami.

Zbiranje prispevkov o izdelku od stranke je ključni prvi korak. Imajo kakšne vpoglede, ki bi jih radi delili, ali na trgu obstajajo kakšni paketi, ki so jim zelo všeč, in zakaj jih imajo radi? Ali obstaja nekaj na njihovem izdelku, za kar menijo, da je najpomembnejši atribut poleg blagovne znamke in imena izdelka?

Drugi ključni podatki bi bili:

  •    Pregled ciljne publike
  •    Pregled konkurence
  •    Vizija o trženju izdelka

V tem času se začnete ogrevati za nalogo, ki je pred vami. V središču vsakega procesa oblikovanja in razvoja embalaže je izdelek, ki bo v notranjosti embalaže. Koristno je spoznati tudi kategorijo izdelka, kdo je konkurenca, kaj delajo drugi v istem okolju, …

Pojdite v trgovino in poglejte na prodajne police. Kaj je tam kar deluje, fotografirajte ali zberite slike konkurence in sestavite svojo polico.

2. Raziščite katera je vaša ciljna publika

Poznavanje vaše ciljne skupine vam pomaga vedeti, kdo so, kakšni so njihovi interesi, želje, potrebe, vedenje na spletu, demografski podatki itd.

3. Poiščite kanal, primeren za prodajo izdelka

Oblikovanje embalaže izdelka narekuje kanal, na katerem se bo prodajal. Embalaža, namenjena trgovini za mame in starše, se razlikuje od embalaže za supermarket ali spletno trgovino. Razumeti morate kanal in življenjski cikel izdelka do stranke. Embalaža je lahko ponujena uporabnikom na več različnih kanalih.

4. Učite se od konkurenc

Redko se zgodi, da na trgu ni konkurenta, ki bi prodajal izdelke, kot so vaši. V takšni situaciji blagovne znamke pogosto storijo eno od dveh stvari:

  1. Vsa svoja pričakovanja vlagajo v ubogega oblikovalca v upanju, da bodo dobili nekaj drugega.
  2. Svojo konkurenco posnemajo tako dobesedno, da ciljna skupina ne more razbrati razlike med obema znamkama.

5. Raziščite in določite hierarhijo oblikovanja paketa

Zelo pomemben je tudi prikaz poštnega pošiljanja na paketu (v nekaterih primerih to ni blagovna znamka: lahko je sam izdelek očiten na podlagi fotografije ali jasne embalaže), zato je lahko dejansko ime izdelka sekundarni atribut, ki ga je potrebno še posebej razdelati.

oblikovanje embalaže

6. Iščite navdih zunaj kategorije

Nekatere najboljše ideje lahko izvirajo iz drugih virov, ki niso povezane z oblikovanjem embalaže. Kot že omenjeno, je lahko paket žganih pijač višjega cenovnega razreda navdih za dekadenten paket sladkarij. Vedno iščemo navdih, običajno s pregledovanjem zadnjih nekaj letnih publikacij za nagrade za oblikovanje in zgodb o uspehu že lansiranja izdelkov.

Začnite z oblikovanjem. Raziščite pisave, zberite navdih za slike ali fotografije! Poiščite nasvet na You Tubu ali na poučnem blogu prodajno – marketinške agencije Magentie!

7. Naredite povzetek projekta

Strnite misli in vaše povzetke o projektu. Iz kje ste našli navdih? Kaj vas je vodilo pri ustvarjanju? Zakaj ste se odločili za tak način sporočanja in zgodbe? Naredite zgodbo o začetku in koncu idejne in izvedbene poti za odlično oblikovanje embalaže, ki se prilega sporočilu blagovne znamke.

Z dobro zgodbo se lahko približate svoji ciljni publiki. Tako vam potencialni kupci zaupajo in se poistovetijo z vami in vašo blagovno znamko na bolj osebni ravni! In to prinaša konkretnejše rezultate.

oblikovanje embalaže

Oblikovanje embalaže je najlažje prepustiti strokovnjakom. Najboljšo rešitev pri tem ponuja skupina strokovnjakov iz prodajno – marketinške agencije Magentie!

Kam po rešitev za odlično oblikovanje embalaže?

Odlično oblikovanje embalaže je delno znanost in delno umetnost in to je resnično strokovna veščina, ki ni na voljo v številnih oblikovalskih studiih. Z desetletji izkušenj in nekaterimi najboljšimi oblikovalci v industriji vemo, da lahko izboljšamo videz (in rezultate prodaje) embalaže vaših izdelkov.

Pišite nam še danes za neobvezujoč posvet o oblikovanju embalaže. Prodajno – marketinška agencija Magentia nudi optimalne rezultate za prepoznavnost vaše blagovne znamke na trgu!